<<< Djurens Rätt

Årsmöte 2019

Välkommen till årsmöte!

Hej kära medlem!

Tack för att du finns. Genom ditt medlemskap stödjer du Djurens Rätts viktiga arbete för djuren och det är väldigt värdefullt. Då du är medlem i Djurens Rätt och bosatt i Trollhättan eller Vänersborg innebär det att du tillhör Djurens Rätt Trollhättan-Vänersborg och blir därmed kallad till vårt årsmöte.

På årsmötet kommer vi gå igenom vad avdelningen gjort under året som gått, vad som ska hända i år, välja en ny styrelse samt välja ombud till Djurens Rätts riksstämma i maj. Vill du ta del av årsmöteshandlingarna innan själva mötet så kommer de att finnas tillgängliga på vår hemsida senast 1 vecka före årsmötet. Om du inte har tillgång till internet och vill ta del av årsmöteshandlingarna kan du ringa 070-454 50 62 så ser vi till att du får det hemskickat.

Ta din chans att påverka vårt arbete 2019 genom att delta på vårt årsmöte. Kom ihåg  att betala årets medlemsavgift innan mötet för att ha möjlighet att rösta. Vi bjuder på  veganskt fika!

Tid: 26 februari 2019, kl. 18.00
Plats: Miljöpartiets lokal, Järnvägsgatan 14, 461 31 Trollhättan

Kan du inte komma på mötet men ändå vill veta mer och kanske bli aktiv i Djurens Rätt? Du är alltid välkommen att kontakta oss med frågor om årsmötet eller andra frågor om vår verksamhet på trollhattan-vanersborg@djurensratt.se. Du hittar oss också på Facebook genom att söka på “Djurens Rätt Trollhättan-Vänersborg”.

Varmt välkommen och tack för ditt stöd!